Aвтoмoбільний музeй, щo збирaє дивні тa xимeрні aвтoмoбілі, Lane Motor, рoзтaшoвaний в Тeннeссі, чaс від чaсу рoзпрoдує чaстину свoєї кoлeкції, aби зaмінити її нoвими eкспoнaтaми. Цьoгo рaзу, нa прoдaж вистaвили шестиколісний Citroen Tissier з платформою в задній частині кузова.
Citroen Tissier — унікальний шестиколісний автомобіль французького виробництва. Названий сверху честь свого розробника — П\’єра Тіссьє, автомобіль базується получай частині шасі легендарного Citroen DS.
В 1972 році, французський інженер П\’єр Тіссьє розробив і запатентував оригінальну конструкцію задньої підвіски, яку успішно застосував угоду кому) побудови подовженої версії автомобіля Citroen DS.
Первообраз був половинкою звичайного DS, у якого після середньої стійки починалася довга вантажна станция з двома четой маленьких коліс. У 1973 році почалося дрібносерійне виробництво машин з фірмовою підвіскою Тіссьє.
Автомобіль, що виставили в продаж Lane Motor, має шасі Citroen Tissier, однак седан запозичений від Citroen CX — розкішного автомобиль бізнес-класу, яке прийшло получай заміну моделі DS, і в 1975 році отримало звання «найкращого автомобіля Європи».
Цей автомобіль оснащено 2,5-літровим двигуном під капотом, який споживає паливо в розмірі 7 літрів в 100, тому важко безлюдный (=малолюдный) погодитись, що цей Citroёn є економічнішим, ніж справжня вантажівка. Попри тетушка, що позаду (авто)машина має дві осі, мотор є передньопривідним.
Це (авто)машина називали «французьким Франкенштейном», і подейкують, що в цій машині можна навіть їхати зі швидкістю 160 км /година. Проте, враховуючи, що вантажопідйомність автомобіля, становить 2500 кг, не факт-чи їзда в такій швидкості це гарна ідея.
Продавець оголосив ціну ради даний екземпляр в 45 000 доларів. Нараспев, він правда вартий цих грошей, адже, сверху перший погляд, мотор в чудовому стані, і можна сказати определённо, що жоден автомобіль для дорозі безграмотный приверне стільки уваги оточуючих, як цей Citroen.