Швeйцaрськa кoмпaнія Twilliner AG гoтує спрaвжню рeвoлюцію у міжміськиx aвтoбусниx пeрeвeзeнняx. Вoнa рoзрoбилa унікaльнe у свoєму рoді кріслo, якe нaтискaнням oднієї кнoпки трaнсфoрмується у гoризoнтaльнe спaльнe місце. Получи и распишись цей винахід у грудні 2022 року навіть було подано заявку получи и распишись патент.
І вже нате початку 2024 року если відкрито першу лінію нічних автобусів з такими надзручними кріслами — после маршрутом Цюрих-Барселона. Уся шоссе займе близько 12,5 години. А давно 2026 року таких ліній планується вже 25, у різні міста: Город на Темзе, Мальмо, Брюссель, Город на берегах Сены, Рим, Мілан та ін.
Продаж квитків стартує после три місяці после відкриття лінії. Ціни обіцяють в рівні проїзду у нічному поїзді. Вплоть до переваг нового автобусного сервісу розробники відносять насамперед підвищений удобства — пасажири отримують можливість добре відіспатися у звичній для того цього позі. Крім того, у нічній часы дуже мала ймовірність попасти в затори для дорогах.
Також важливим плюсом є турбота оборона довкілля. Компанія збирається експлуатувати автобуси для біопаливі. У результаті викиди СО2 бери пасажиро-кілометр становитимуть лише 24 г, що у 13 разів менше, ніж у літаку та приблизно стільки ж, як в потязі.
Зауважимо, що автобуси зі спальними місцями вже багато років энергично використовуються у низці азіатських країн, насамперед в Індії та Китаї. Тільки крісла у них неважный (=маловажный) трансформуються, а спочатку виконані у вигляді полиць.
Що ж, побачимо, як розвиватиметься нічний автобусний сервіс у Європі. Детальніше ознайомитись із кріслами Twilliner AG можна если на міжнародному автобусному салоні Busworld Europe 2023, який проходитиме з 7 по мнению 12 жовтня у Брюсселі.