BMW i7 отримав найдоступніший варіант комплектації

Німeцькa мaркa відкрилa прийoм зaмoвлeнь нa зaдньoпривідні eлeктрoмoбілі i7 eDrive50. Єврoпeйську ціну вдaлoся знизити нa 17 відсoтків (від 99 400 дoлaрів СШA), aлe й xaрaктeристики трoxи гірші: потужність знижена з 544 задолго. Ant. с 455 кінських сил, автономність зменшилася з 590 по 575 кілометрів ради циклом WLTP. В американській лінійці більше нововведень: крім базової i7 з\’явилися версії 740i xDrive та 750e xDrive.

Базовий електромобіль BMW i7 eDrive50 зберіг тягову батарею ємністю 101,7 кіловат-години. Погіршення автономності щодо повнопривідної версії i7 xDrive60 пояснюється прямо-таки. У задньопривідного седана встановлений потужний електромотор (455 сил, 650 Нм), а повнопривідний седан покладається возьми зв\’язку переднього (258 сил) та заднього (313 сил) електродвигунів. Найчастіше працює тільки задній силовий устройство, тому i7 xDrive60 більш економічна.

Получай північноамериканському ринку у «сімок» ще дві обновки. У гаму додана гібридна шестициліндрова версія, що заряджається, 750e xDrive (490 сил, 700 Нм), вже знайома європейським клієнтам. А «молодший» повнопривідний варіант 740i xDrive з аналогічним 3,0-літровим двигуном (380 сил, 520 Нм) та помірно-гібридною «доважкою» з\’явився в лінійці вперше.

Будуть у «сімок» і інші поліпшення: після перевстановлення програмного забезпечення у седанів з\’появиться їздовий устав Max Range, в якому арсенал ходу електромобілів збільшується бери чверть рахунок відмови від опцій комфорту. А ще командующий отримає операційну систему iDrive 8.5, яка дебютувала возьми «п\’ятірці» минулого тижня.