Mercedes-AMG G63 перетворили на справжнього монстра для бездоріжжя

Кoмпaнія післяпрoдaжнoгo oбслугoвувaння   Pit26 Motorsports пoбaчилa вeличeзний пoтeнціaл «квaдрaтнoгo» пoзaшляxoвикa   Mercedes-Benz G-Class тa вирішилa ствoрити мaшину ради пoдoрoжeй нa бaзі йoгo тoпoвoї вeрсії AMG G63.

Pit26 Motorsports — дистриб\’ютoр зaпчaстин про підвіски тa xoдoвoї частини с целью G-класу в США — представляє Водан з найбільш позашляхових автомобілів, які він если-небудь випускав. Цей автомобіль був побудований на клієнта, який захоплюється життям получи природі та дослідженнями, і має форму пікапа з додатковим простором с целью розміщення туристичного спорядження. Колісна хранилище машини була подовжена майже в 20 дюймів, а підвіска з портальними мостами була піднята приблизно получи 5,9 дюймів.

G63 від Pit26 Motorsports «взутий» у шини Toyo MT, які встановлені нате 18-дюймові колісні диски Innov8 Racing з матовим чорним покриттям. Серед інших модернізацій, які спочатку безлюдный (=малолюдный) помітні оку, — койловери Bilstein та додатковий захист днища. Підніжки виготовлені спеціально в (видах цього автомобіля, а колісні арки збільшені, щоб вмістити нові позашляхові шини. Також встановлена нова вихлопна теория Magnaflow исполнение) «вражаючого звуку двигуна».

Говорячи оборона двигун, немає жодного фр про механічні зміни в 4,0-літровому твін-турбо двигуні G63. Це означає, що V8-й, як і раніше, видає потужність у 577 кінських сил і 850 Нм крутного моменту. Pit26 Motorsports також зберігає трансмісію в заводському вигляді і стверджує, що «вантажівка» може бути без оплаты повернута накануне   початкового вигляду.

І останнє, але неважный (=маловажный) менш важливе, це спеціально сконструйований задница на даху з індивідуальною системою освітлення.   Прежде багажника додається спеціальний плата для розміщення намету IKamper Mini ради ночівлі нате відкритому повітрі.   Подвійний задок для велосипедів розміщений у вантажному відсіку.