ZF розробляє нові двигуни та інтелектуальну підвіску для електромобілів

Кoмпaнія ZF рoзрoбляє нoву рoдину пoтужниx і кoмпaктниx двигунів, висoкoeфeктивниx рeдуктoрів тa інтeлeктуaльниx aмoртизaтoрів підвіски, які пoвинні знaчнo пoкрaщити прoдуктивність нaступнoгo пoкoління eлeктрoмoбілів.

Тaк, кoмпaнія ZF рoзрoбляє нoвий двигун ZF EVSys800, який пoвинeн встaнoвити eтaлoн щільності крутного моменту в (видах електромобілів у 70 Нм/кг, що получи 30% краще, ніж у існуючих конструкцій.

«Цей двигун дуже бездумный (80 кг) і компактний возле тому, що його максимальна номінальна потужність становить 402 к.с.», — сказав Отмар Шаррер, керівник відділу електричної мобільності ZF.

Інноваційний електродвигун отримав пряме охолодження провідника, що підтримує статор охолодженим і використовує відпрацьоване (теплая) погода для живлення теплового насоса ZF TherMas. Як наслідок, стверджується, що EVSys800 може працювати протягом тривалого періоду часу возьми 75% своєї пікової потужності.

Ще однією особливістю електричної трансмісії ZF третього покоління є новий планетарний коаксіальний редукционная передача. За словами ZF, він має як двигун-регулятор, так і диференціал, а також дуже кроткий завдяки оптимізованій акустиці конструкції.

ZF також розробила нову інтелектуальну систему підвіски, яка інтегрується з електродвигуном і його компонентами під керуванням централізованого програмного забезпечення, яке ZF називає Cubix.

Cubix, либо Chassis 2.0, фактично є бортовим суперкомп\’ютером із можливістю рідинного охолодження та швидкістю раньше 1500 тетраоперацій вслед за секунду (TOPS), що інтегрований у шасі.

Її багатоважільна передня підвіска Easy Turn від ZF, розробка якої тривала три роки, отримала унікальний нижній важіль підвіски та поворотний шворень, і здатна повертати кермо получи більш ніж 80 градусів порівняно зі стандартними 45 градусами.

Одночасно з цим, давец на нижньому кульовому шарнірі вимірює точне відхилення переднього автомобиль, що дозволяє фіксувати детальну інформацію оборона дорожні умови — вибоїни, ли наїзди нате бордюр. Для думку ZF, у майбутньому дані для дорожнє покриття накладатимуться держи карти супутникової навігації из-за «хмарні» сервіси в (видах попередження относительно нерівні дороги, даючи водіям можливість вибрати більш оптимальний авиамаршрут.