Aмeрикaнськa трaнснaціoнaльнa кoрпoрaція PepsiCo пoчaлa eксплуaтувaти eлeктричні вaнтaжівки Tesla Semi. Нa дaний мoмeнт кoмпaнія викoристoвує 21 тaкий тягaч. Більшість із ниx в aвтoпaрку зaвoду в Сaкрaмeнтo, який пoвністю електрифікований та працює возьми сонячній енергії.
У новому відео, підготовленому Північноамериканською радою з ефективності вантажних перевезень (NACFE), PepsiСo докладно пояснила використання вантажівок Tesla Semi. Більшість з них доставляє товари нате відстані неважный (=маловажный) більше 160 км із кількома зупинками. Працюють тягачі до 12 годин бери добу.
Три вантажівки курсують маршрутами завдовжки від 400 накануне 725 км. Для того заряджання батарей використовують термінали потужністю 750 кВт, встановлені Tesla держи об\’єктах PepsiCo. Поповнення блоку давно 80% ємності займає лише 45 хвилин.
Зі слів представників PepsiCo, компоновка зарядок такої потужності нате наявних площах виявився проблематичним. Надалі це враховуватимуть около проєктуванні складів. Що стосується стандартних функцій тягача, так найбільш корисною називають рекуперативне гальмування. Як зазначив директор компанії, следовать рахунок рекуперації їм удалося досягти ефективності в середньому 1,7 кВт.годочек на милю (1,6 км). Витрати держи «паливо» к Tesla Semi бери 23% нижчі в порівнянні з найефективнішими дизельними вантажівками.
Задолго. Ant. с 2040 PepsiCo планує стати повністю вуглецовонейтральним виробництвом, зокрема і из-за рахунок електричного автопарку. Відомо, що у 2017 році компанія замовила у Tesla сто тягачів Semi. Але є в її автопарку й електричні вантажівки інших автовиробників.