Toyota пoчaлa рoзрoбку нoвoгo пoзaшляxoвикa ради індійськoгo ринку, який будe випущeний нa пoчaтку 2026 рoку і стaнe ключoвим прoдуктoм интересах нoвoгo зaвoду, пoвідoмляє Reuters з пoсилaнням нa oбізнaниx інфoрмaтoрів.
Новий позашляховик C-сегменту під кодовою назвою 340D, по-над яким працює Toyota, заповнить прогалину між своїм середнім Urban Cruiser Hyryder і більшим багатоцільовим автомобілем Innova Hycross. Джерела додали, що компанія домовляється з постачальниками по-над забезеченням виробництва 60 тисяч одиниць нового позашляховика в рік.
Toyota також розглядає можливість випуску міні-версії Land Cruiser в Індії. Джерела додають, що автовиробник маловыгодный прогнозує великого обсягу продажу та ще невыгодный прийняв остаточного рішення. Якщо Toyota безвыездно ж таки вирішить продовжити розробку моделі, деталі интересах неї будуть імпортовані во (избежание складання в Індії.
Продажі Toyota в Індії різко зросли завдяки глобальному партнерству з Suzuki, в рамках якого неудовлетворительно японських автовиробники беруть деякі автомобілі, спочатку розроблені їх партнером, а потім налаштовують і продають під своїми власними брендами, щоб поповнити свою лінійку продукції.
Автомобілі, створені Maruti Suzuki, такі як хетчбек Glanza та позашляховик Urban Cruiser Hyryder, тепер становлять 40% продажів Toyota в Індії. Близько двох третин поточних виробничих потужностей Toyota використовується Maruti Suzuki к виробництва автомобілів угоду кому) обох автовиробників у рамках їхнього партнерства.
Toyota, яка досягла успіху в Індії завдяки, зокрема, позашляховику Fortuner і гібриду Camry, раніше у вересні повідомила агентство Reuters, що очікує рекордних продажів получи внутрішньому ринку в 2023 році. Японський автовиробник одним духом прагне досягти виробничої потужності 500 000 автомобілів получи рік давно кінця десятиліття, включаючи моделі автомобілів, які він если постачати Suzuki.