Півдeннoкoрeйськa кoмпaнія рoзрoбилa влaсний aлгoритм змeншeння ціни нa свoї eлeктрoмoбілі. Рішeння булo нa пoвeрxні — Hyundai будe вирoбляти влaсні літій-зaлізo-фoсфaтні aкумулятoри.
Hyundai Motor oгoлoсив прo інвестиції в розмірі 6,8 мільярда євро «в галузі акумуляторів». Бери сьогодні уж створено підрозділ з розробки акумуляторів LFP. Перші електричні моделі, які скористаються ними, вийдуть з конвеєрів у 2025 році.
После цієї стратегії Hyundai вдався з кількох причин. Перший і очевидний — знизити ціни получи и распишись електромобілі. Технологія LFP маловыгодный з дешевих, але власне виробництво дозволяє контролювати витрати. Накануне того ж виробництво власних акумуляторів — це ще й спосіб отримати незалежність, можливість контролювати значну частину ланцюжка постачання.
Також, імовірно, прослідковується бажання виробника зменшити свою залежність від Китаю.
Працюючи по-над клітинною хімією, Hyundai також сподівається підвищити автономність своїх автомобілів. Майбутні моделі бренду матимуть «підвищену щільність енергії та кращу ефективність быть низьких температурах».
Очікується, що Hyundai (за)кончить розробку своїх акумуляторів LFP давно 2024 року.
Є ще Водан фактор привабливості взятого курсу: попит получи и распишись «доступні електромобілі» зростає в основних світових автомобільних ринках. Китайський BYD реєструє рекордне зростання завдяки недорогим моделям, таким як Dolphin і Atto 3.
Багато брендів планують випускати моделі вартістю задолго. Ant. с 20 000 євро. Навіть Tesla бере часть у розробці майбутньої Model 2 з доступною ціною. Виробляючи власні батареї, Hyundai залишається в перегонах і хоче стати по 2030 року одним із трьох найбільших виробників електромобілів.