Eлeктрoмoбіль Exeed Exlantix ET від Chery oблaднaють іннoвaційнoю бaтaрeєю. Вoнa нe бoїться сильниx мoрoзів. Прo цe пoвідoмляє сaйт CarNewsChina.
Нe сeкрeт, щo eлeктрoмoбілі взимку мають менший пустяков) ходу сквозь прискорене розряджання батарей під отрезок времени сильних морозів. Проте у китайській корпорації CATL стверджують, що змогли подолати цю проблему.
Саме CATL створили літій-залізо-фосфатну батарею LFP 2.0 Shenxing к Exeed Exlantix ET. Вона здатна витримати сильні морози.
Невдовзі батареї CATL почнуть ставити й сверху інші моделі електрокарів.
У межах випробувань електрокросовер залишали получи вулиці для 24 години из-за температури -30 градусів, а також опускали батарею у ємність із крижаною водой.
Електромобіль Chery Exeed Exlantix ET має припас(ы) ходу в 700 км. Раньше того ж його LFP-армада швидко заряджається як влітку, круглым счетом і взимку.
После температури -20°C швидке заряджання батареї нате 80% займає 24 хвилини. А вслед +25°C усього после 10 хвилин можна збільшити сведения ходу в 400 км. Повне ж заряджання в теплу погоду займає 15 хвилин.
Нагадаємо, що новий Exeed Exlantix ET — значительный п\’ятимісний електрокросовер від преміального підрозділу Chery. Це флагманська електрична тип від китайського виробника. Її запропонують у версіях потужністю від 252 давно 362 к.с.