Перехід на електричні вантажівки обійдеться США у 1 трильйон доларів

У нoвoму звіті Aнaлітичнoгo цeнтру Roland Berger, який oпублікувaлa Кoaліції чистиx вaнтaжів, пoвідoмляється, щo про фінaнсувaння пeрexoду нa eлeктричні вaнтaжні трaнспoртні зaсoби знaдoбиться 1 трильйoн дoлaрів. І цe бeз вaртoсті aкумулятoрнoгo трaнспoрту.

Глoбaльний бюджeт здeбільшoгo спрямований в інфраструктуру, яку слід розвивати активніше. Висновки експертів Roland Berger насамперед стосуються комерційних перевезень та енергетичної інфраструктури.

Коаліція чистих вантажів, що об\’єднує асоціації перевізників, вантажовідправників, виробників транспортних засобів з цим погоджується і вже розгорнула широке обговорення аналітичного трактату.

Очікується, що індустрія вантажівок інвестує майже 620 мільярдів доларів лише в зарядні станції на вантажівок. Комунальна підтримка сягне щонайменше 370 мільярдів доларів.

«Важкі електромобілі мають більш інтенсивні потреби в зарядці, і вони вимагатимуть в три рази більше інвестицій в інфраструктуру получай транспортний засіб, ніж середні легкові електромобілі», — підкреслюється в дослідженні.

Автори уточнюють, що пачка у $1   трильйон отнюдь не враховує придбання електромобілів, вартість яких удвічі ли навіть утричі більша у порівнянні з дизельними. Якщо класична дизельна вантажівка сьогодні коштує 180 000 доларів, ведь за електричну вантажівку доведеться віддати 400 000 доларів.

Аналіз Roland Berger викликав позитивну реакцію у колі виробників, перевізників, логістичних служб. Доєдналися перед обговорення отнюдь не тільки представники вантажного сектора автоперевезень, але й пасажирського.

«Примушувати транспортний квадрант переходити получи електричні вантажівки, отнюдь не враховуючи всього, що пов\’язано з цим, отнюдь не має сенсу. Це дослідження є тривожним дзвіночком і має змінити розмову. Автобусна промисловість США має сильний потенціал. екологічний достижение, прибирання автомобілів з доріг і зменшення заторів. Ми продовжуватимемо підтримувати кліматичні ініціативи, але вони мають бути засновані возьми реальності, а реальність така: інфраструктурі зарядки потрібно изучить довгий путь, перш ніж перехід получай електромобілі если успішним», — розповідає Американської автобусної асоціації Пітер Пантузо.

«Ми зіткнулися з недофінансованим мандатом получи и распишись 1 трильйон доларів, який має величезні наслідки пользу кого американського споживача. Ви никак не подолаєте перешкоди, ігноруючи їх, і це дослідження показує високі інвестиційні витрати, необхідні чтобы електрифікації індустрії комерційних автомобілів», — погоджується з висновками експертів руководитель American Trucking Associations Кріс Спір.