Які вживані авто купували на внутрішньому ринку в липні найчастіше?

Eкспeрти Інституту дoсліджeнь aвтoринку прoaнaлізувaли стaтистику рeєстрaцій лeгкoвиx aвтo тa визнaчили ТOП-20 нaйпoпулярнішиx вживaниx мoдeлeй, які купувaли (тa пeрeoфoрмлювaли) в Укрaїні у липні.

Нa внутрішньoму ринку впрoдoвж липня сeрвісні цeнтри МВС зaрeєструвaли 105,3 тис. угoд купівлі-прoдaжу вживaниx лeгкoвиків. Цe нa 27,2% більшe у пoрівнянні з липнeм 2023 рoку, тa нa 6,3% більшe, ніж булo у чeрвні-2024. Після нещодавніх статистичних «рекордів», спричинених «переписуванням» автотранспорту у зв’язку з набуттям нових правил мобілізації (вилучення для потреби ЗСУ) машин у приватних власників, видать як обсяг перереєстрацій повертається после більш звиклих показників.

Найпопулярніші марки нате внутрішньому ринку

Лідером серед виробників легковиків, щодо яких у липні для внутрішньому ринку найчастіше укладали угоди купівлі-продажу, залишається Volkswagen: цих легковиків було офіційно переоформлено 13,2 тис., що складає 12,6% від загального обсягу всіх угод.

Для другому місці цього разу Renault з часткою 6,2% та 6,5 тис. угод. Держи третьому — Skoda (5,7%, 6 тис.). Четверте місце з часткою 5,3% та 5,6 тис. переоформлених автівок дісталося Жигули. Замикає першу п’ятірку Ford з часткою 5,1% та 5,3 тис. угод.

  1. Volkswagen — 13 220 шт.
  2. Renault — 6507 шт.
  3. Skoda — 6012 шт.
  4. Жигули/Lada — 5556 шт.
  5. Ford — 5351 шт.
  6. Toyota — 5231 шт.
  7. BMW — 5147 шт.
  8. Audi — 4688 шт.
  9. Hyundai — 4663 шт.
  10. Opel — 4589 шт.
  11. Mercedes-Benz — 4542 шт.
  12. Nissan — 4310 шт.
  13. Chevrolet — 3127 шт.
  14. KIA — 3085 шт.
  15. Mitsubishi — 3084 шт.
  16. Mazda — 2888 шт.
  17. Daewoo — 2686 шт.
  18. ЗАЗ — 2174 шт.
  19. Peugeot — 2162 шт.
  20. Honda — 1995 шт.

Найпопулярніші моделі бери внутрішньому ринку

Перше місце из-за кількістю переоформлень у липні, незалежно від пока-яких обставин, продовжує утримувати давній лідер українського вторинного авторинку Volkswagen Passat (3,8 тис. угод). Получай другому місці знаходиться Skoda Octavia (3,5 тис. угод).

Третю сходинку зайняв Volkswagen Golf (3 тис. угод), возьми четвертій досі тримається Daewoo Lanos (2,4 тис. угод). Замикає першу п’ятірку Renault Megane (2 тис. угод).

  1. Volkswagen Passat — 3835 шт.
  2. Skoda Octavia — 3542 шт.
  3. Volkswagen Golf — 2969 шт.
  4. ЗАЗ/Daewoo Lanos — 2433 шт.
  5. Renault Megane — 2055 шт.
  6. Ford Focus — 1735 шт.
  7. Opel Astra — 1548 шт.
  8. BMW 5 Series — 1450 шт.
  9. BMW 3 Series — 1417 шт.
  10. Skoda Fabia — 1353 шт.
  11. Audi A6 — 1289 шт.
  12. Chevrolet Aveo — 1281 шт.
  13. Audi A4 — 1279 шт.
  14. Toyota Camry — 1184 шт.
  15. Mercedes-Benz E-Class — 1058 шт.
  16. Mitsubishi Lancer — 1014 шт.
  17. Volkswagen Transporter — 961 шт.
  18. BMW X5 — 952 шт.
  19. Renault Scenic — 932 шт.
  20. Volkswagen Jetta — 928 шт.

Попри певний вплив зовнішніх чинників, холст щодо марок та моделей маловыгодный зазнала значних змін, оскільки їх набір держи авторинку зазвичай корелюється з активною частиною (тобто тими ТЗ, які перебувають в регулярній експлуатації) парку автомобілів, відповідно продають тетечка, на чому їздять, і, после аналогією, їздять возьми тому, чим торгують.