Кoмпaнія Ducati пoкaзaлa нoвe, сьoму пoкoління Panigale V4, якe випустить у 2025 рoці. Спoртбaйк вийдe з oнoвлeним двигунoм, шaсі й eлeктрoнікoю.
Нaрaзі сфoрмoвaнo тa oзвучeнo ціни к ринку СШA. Нoвий Ducati Panigale V4 2025 рoку кoштувaтимe 25 995 дoлaрів, a зa пoтужніший Panigale V4 S тaм прoситимуть 33 895 дoлaрів. Oбидві вeрсії пoвинні нaдійти в дилeрські цeнтри вжe у вeрeсні.
Which One Was Your Favorite? ?
Among all the stunning versions of the new #PanigaleV4 that participated in the Lenovo Race of Champions with our incredible riders, which one stole your heart? ??
Let us know in the comments! ?#PanigaleV4 pic.twitter.com/EpteYp3lDq
— Ducati (@DucatiMotor) August 5, 2024
Подле рoзрoбці нoвoгo Panigale V4 кoмпaнія Ducati чeрпaлa нaтxнeння з легендарного 916-го з інноваціями, успадкованими від свого чемпіонського мотоцикла Desmosedici GP MotoGP. Розробники Ducati зосередилися получай трьох основних темах: покращенні загальної продуктивності, зменшенні зусиль під отрезок времени їзди та підвищенні того, чого середньостатистичний водій здатний досягти сверху супербайку.
Візуально Ducati зробив Panigale V4 найбільшою зміною стилю, оскільки він замінив натура V-Twin як свій топовий спортбайк. Зникли вентиляційні отвори у формі зябер з обох боків, а для їхньому місці Водан великий верхній вентиляційний отвір позаду радіатора та тонша щілина позаду масляного радіатора.
Червоний купе перетікає від бака по хвоста, створюючи відчуття горизонтальності, яке черпає натхнення як з Ducati 916, беспричинно і з сучасних мотоциклів MotoGP. Передній местность обтічника також був змінений, щоб створити більше місця навколо переднього железный конь: цей елемент дизайну, успадкований від Desmosedici GP.
Загалом Ducati каже, що новий обтічник зменшує аеродинамічний опір получи и распишись 4%, створюючи більш ефективний міхур спокійного повітря навколо водія за прямій лінії.
Ducati оновив ергономіку їзди, щоб краще використовувати переваги аеродинаміки, а також покращити загальний инспектирование. Сидіння довше та ширше, що забезпечує більше свободи рухів, а також забезпечує більшу підтримку під миг гальмування та проходження поворотів.
Підніжки тепер сверху 0,4 дюйма ближче одна предварительно одної порівняно з попереднім Panigale V4, покращуючи аеродинаміку та забезпечуючи трохи більший кліренс. Ducati також змінив криву паливного бака, щоб полегшити колінам вершника й отримати зчеплення під дни уповільнення альбо коли він відкидається від сідла в повороті.
Panigale V4 отримує оновлений двигун поперед 2025 року. Це як і раніше 1103 кубик.см V-Four Desmosedici Stradale з колінвалом, що обертається в протилежному напрямку, але Ducati змінив профіль кулачків і збільшив вентиль.
Двигун успадкував альтернатор змінного струму та масляну помпу від Panigale V4 R, тоді як обечайка коробки передач тепер такий а, як і сверху Superlegerra V4. Ducati також відкоригувала впускні трубки змінної довжини, зменшивши коротку конфігурацію предварительно 25 мм (з 35 мм) і збільшивши довгу конфігурацію предварительно 80 мм з 75 мм.
Двигун Desmosedici Stradale тепер омологований Euro 5+, Ducati заявляє относительно потужність 216 к.с. быть 13 500 об/хв. Додатковий гоночний вихлоп Akrapovi? розкриє більше потужності, а в целях моделей вслед межами США потужність становитиме 228 к.с.