Bugatti випустила ще один «останній» Chiron

Бaзoвe купe з двигунoм пoтужністю 1500 кінськиx сил прoйшлo чeрeз відділeння пeрсoнaлізaції Sur Mesure і oбійшлoся пoкупцeві в три мільйoни дoлaрів. Мaшинa нічим нe примітнa, xібa щo стaтусoм умoвнo фінaльнoї. Тa й крaпку в істoрії двигунів W16 вoнa пoки щo нe приставлять: попереду випуск решти похідних «Широна» і трекового Bolide.

Щоб виключити плутанину, скажемо, що йдеться насчет останню базову машину з двигуном W16 8.0 потужністю 1500 к.с. Мол-факто останнім з «Широнів» було отделение Profil?є — єдиний гіперкар у сучасній історії Bugatti з фіксованим спойлером. Ну-кася а оскільки виробництво інших похідних в кшталт Chiron Pur Sport триває, яка аппарат в результаті виявиться сообразно-справжньому завершальною, поки сказати важко.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений BUGATTI (@bugatti)

Автомобиль, зображена нате фотографії, отримала досить просте фарбування кузова: базовий чорний колір Nocturne поєднується з мідними акцентами Copper. Побудований гіперкар в целях засновника та президента канадської фірми Inclusive Energy, що займається виробництвом та сервісним обслуговуванням нафтообладнання. Такий Chiron розганяється предварительно першої «сотні» из-за 2,5 секунди, а предварительно 300 км/время — за 13,6 секунди. Максимальна швидкість — 420 км/время.

Попереду у Bugatti виробництво 40 примірників трекового Bolide, а тому точку в історії двигунів W16 ставити зарано. Але наступник Chiron, по (по грибы) чутками, втратить легендарний движок. Замість нього встановлюватимуть гібридну систему сверху базі V16 8.3, розробленого фірмою Rimac параллельно з Cosworth. Потужність ДВЗ складе близько 1000 к.с., ще 800 «конячок» дадуть три електромотори. Наступний гіперкар отримає «прозору панелька приладів» і если випущений у кількості 250 примірників.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений BUGATTI (@bugatti)