Цінoвa війнa нa ринку eлeктрoмoбілів пoсилюється, aджe двa нaйбільші вирoбники aкумулятoрів у світі знижують ціни нa свoю прoдукцію.
Щoб убeзпeчити свої позиції получай ринку, CATL аналізує ресурси виробничої лінії та наполягає бери зниженні витрат. Згідно зі звітом, CATL почав продавати автовиробникам літій-залізо-фосфатні елементи ємністю 173 А.время.
Нові акумуляторні елементи, які пропонують кращу продуктивність минус підвищення ціни, призначені в (видах електромобілів, які продаються ради ціною від 14 предварительно 26 000 доларів. Згідно зі звітом, кілька автовиробників перейдуть держи нові батареї CATL у середині 2024 року.
Тим от случая к случаю підрозділ розробки батарей компанії BYD FinDreams опублікував внутрішнє повідомлення, у якому закликав свої команди продовжувати скорочувати витрати. FinDreams максимізував вигоди у 2023 році следовать допомогою ряду засобів, включаючи проведення тендерів, але можливості с целью скорочення витрат для поточні закупівлі залишаються величезними.
Згідно з даними, опублікованими 9 січня південнокорейським дослідником ринку SNE Research, CATL і BYD є двома найбільшими виробниками акумуляторів, причому світова частка першого склала 37,4 відсотка в січні-листопаді, а другого – 15,7 відсотка.
Оскільки CATL і BYD далі знижують ціни, менші виробники акумуляторів готові слідувати вслед ними, і вартість акумуляторів к живлення електромобілів если знижуватися далі.