Слідoм зa aмeрикaнськими aвтoгігaнтaми GM і Ford гoтoвність пeрeйти нa стaндaрт зaряднoгo рoз\’єму угоду кому) eлeктрoмoбілів NACS, який прoсувaє Tesla, пoчaли вислoвлювaти дрібніші aвтoвирoбники. З 2025 рoку кoмпaнію Rivian у цьому намаганні готова скласти і шведська компанія Volvo Cars, основним акціонером якої є китайський автогігант Geely.
Вже за один присест, як пояснює The Verge, власникам електромобілів Volvo стануть доступні фірмові зарядні станції Tesla Supercharger, прежде яких вони зможуть підключатися из-за допомогою перехідників. З 2025 року нові моделі електромобілів Volvo чтобы ринку Північної Америки почнуть оснащуватись роз\’ємами NACS безпосередньо возьми заводі. Перехідники з CCS получай NACS надаватимуться автовласникам відтепер прежде середини 2024 року. Фірмовий дотаток Volvo допустить) делать что шукати зарядні станції Tesla.
Одночасно нате цьому тижні асоціація автомобільних інженерів SAE, яка займається стандартизацією технічних рішень у галузі, оголосила относительно початок процесу сертифікації NACS як глобального галузевого стандарту. Спочатку він був розроблений компанією Tesla для того власних потреб, але з 2022 був відкритий на всіх бажаючих, хоча це і неважный (=маловажный) дозволяло йому вважатися галузевим стандартом. Якщо SAE усуне цей недолік, в таком случае поширення стандарту менше залежатиме від дій самої Tesla.
Нагадаємо, що свою зацікавленість у використанні NACS вже висловили Stellantis, Lucid та Hyundai, але поки що сам-друг останні автовиробники стурбовані зниженням швидкості зарядки своїх електромобілів возле підключенні давно станції високої потужності поверх NACS.