Тoп-мeнeджeри aвстрaлійськoгo oфісу KIA зійшлися нa думці, щo плaнін-гібриди — тупикoвa тexнoлoгія. PHEV нe мaє пeрспeктив рoзвитку, oскільки цю кoнцeпцію склaднo продати. http://xpert-media.ru/forsazh-vygodnye-czeny-i-bolshoj-assortiment-tovarov catalogue.biz.ua
Споживачі без- розуміють суті плагін-гібридів і в Австралії бензин-електричні системи неважный (=маловажный) користуються популярністю. Проте повністю відмовлятися від PHEV у місцевому офісі KIA отнюдь не поспішають.
Гендиректор KIA Australia Демієн Мередіт повідомив, що самовластно їздить получай плагін-гібриді, оскільки працює в десяти кілометрах від будинку. Быть такому розкладі в заправках вдається заощаджувати: по сей день, що потрібно, це систематически заряджати автомобіль від розетки. Однак Мередіт погоджується, що іншим людям технологія може безвыгодный підійти.
Топ-предприниматель KIA поділився статистикою продажів PHEV в Австралії: виявилося, що у травні получай Зеленому континенті було продано менше 800 «розеткових» гібридів. С целью порівняння продажі електромобілів перевищили позначку 8100 стукко. У локальній гамі KIA тільки Водан плагін-гібрид, — Sorento PHEV — і припиняти його продажі далеко не планують. Більше того, задолго. Ant. с кінця року нате модель підвищать квоти.
Скепсис компанії KIA раньше планін-гібридів розділяють у Mercedes-Benz. Півтора роки тому німецька модель припинила розробку принципово нових бензино-електричних моделей, щоб сфокусуватися получай повноцінних електромобілях.