Mercedes-Benz oпублікувaв відeo пeршoгo у світі публічнoгo крaш-тeсту двox eлeктрoкaрів. У прoтивників eлeктрoмoбілів є бeзліч aргумeнтів, й oднa з ниx стoсується бeзпeки — мoвляв, під чaс aвaрії aкумулятoрнa бaтaрeя стaнoвить зaгрoзу і пасажирам, і тим, хто надаватиме їм допомогу возьми місці Происшествие. Щоб розвінчати цей міф, Mercedes-Benz влаштував лобове зіткнення двох електромобілів, яке получается першим у світі подібним випробуванням, принаймні публічним.
Електричним кросоверам EQA та EQS SUV влаштували лобове зіткнення з 50-відсотковим перекриттям держи швидкості 56 км/бадняк — це означає, що відносна швидкість транспортних засобів у миг удару склала 112 км/бадняк. Сценарій удару був жорсткішим, ніж сертифікаційні вимоги Euro NCAP, які передбачають зіткнення з алюмінієвим стільниковим рама\’єром масою 1400 кілограмів, що повторює передню частину іншого транспортного засобу.
Відповідно до самого технічних умов краш-тесту випробуваний транспортний засіб стикається з нерухомою перешкодою держи швидкості 50 км/година. У Mercedes-Benz підкреслили, що їхній сценарій відповідає типу аварій, розповсюдженому получи другорядних дорогах, наприклад, рядом невдалій спробі обгону.
Швидкість, обрана к краш-тесту, враховує, що у реальній аварії водії до сих пор одно спробують загальмувати передо зіткненням. У кожному з електромобілів у не уходи удару знаходилися соответственно два дорослі манекені — загалом у краш-тесті взяли жребий три «жінки» та Вотан «чоловік».
Аналіз даних, зібраних у 150 точках вимірювання нате манекенах, вказує бери низький ризик отримання серйозних чи смертельних травм, але лише вслед за умови, що водій та пасажири користуються ременями безпеки. Що стосується електричної складової, ведь вона выносить удар минус пошкодження електромоторів і акумуляторів, безлюдный (=малолюдный) ставлячи під загрозу безпеку людей в салоні.