Опубліковано фото роботи адаптивної підвіски Tesla Cybertruck

Нoві фoтoгрaфії пoкaзують, нaскільки aдaптивнa пнeвмaтичнa підвіскa Tesla Cybertruck мoжe збільшити клірeнс aвтoмoбіля.

Нa фoтoгрaфіяx, якими пoділився фoтoгрaф і бeтa-тeстeр Full-Self Driving (FSD) Aдaн Гуaxaрдo, можна побачити кілька машин, що простаивать у черзі бери завантаження. У двох машин, що возвышаться поряд, страшно відрізняється кліренс.

Задолго. Ant. с цього було заявлено, що стандартний дорожній просвіт моделі — 12 дюймів разве 304 мм. Генеральний начальник Ілон Маск заявив під часочек презентації у 2019 році, що максимальний кліренс становитиме 16 дюймів нежто 406 мм. Це майже вдвічі більше, ніж у Ford F-150 Lightning (213 мм) та Chevrolet Silverado EV 2024 (226 мм).

Регулювання складатиме 4 дюйми в пока-якому напрямку. Додатковий дорожній просвіт покращує позашляхові здібності, а около мінімальному рівні 8 дюймів (203 мм), теоретично, підвищується стійкість та енергоефективність. Крім того, кліренс можна відрегулювати в целях полегшення завантаження та вивантаження важких речей.

У 2020 році Маск заявив, що пневматична підвіска если пов\’язана з автопілотом, тобто вона автоматично регулюватиметься залежно від дорожніх умов. Тоді він стверджував, що Tesla працює по-над збільшенням динамічного поддай жару пневматичної підвіски с целью кращого бездоріжжя.

Першу партію Tesla Cybertruck если доставлено клієнтам цієї осені.