Mercedes-Benz E-Class нoвoгo, шoстoгo пoкoління дeбютувaв 25 квітня 2023 рoку. Рівнo зa рік німeцькa мaркa привeзлa нa Пeкінський aвтoсaлoн нoвe пoкoління спoртивнoї вeрсії E-Class зі стaндaрнoю кoліснoю бaзoю. Прeдстaвлeнo oдрaзу три вeрсії мoдeлі вaртістю від 63 370 дo 77 900 дoлaрів. В целях пoрівняння, нинішній довгобазний E-Class «китайського» виробництва получи місцевому ринку коштує від 62 000 задолго. Ant. с 82 770 доларів.
Оформленням передньої частини кузова новий спортивний E-Class нагадує Mercedes-Benz EQ. Зокрема, хромованою рамкою решітки радіатора та «інтелектуальними» фарами аналогічної форми. Задні ліхтарі у новому дизайні з елементами у вигляді трикутної зірки трохи більше, ніж у Mercedes-Benz S-Class. Решітка радіатора доступна у двох варіантах виконання. Дверні ручки — висувні. У задньому дифузорі сам-друг патрубки вихлопної системи ровно по кутах.
У новому поколінні колісна депо E-Class збільшена получай 22 мм давно 2961 мм. Возле цьому габарити моделі становлять 4949 х 1880 х 1468 мм. Коефіцієнт лобового опору складає 0,23.
Гостиная оформлений у стилістиці Mercedes-Benz EQS та оздоблений шкірою, металом та деревом. Окремі елементи інтер\’єру виготовлені з переробленої та відновлюваної сировини. У стандартній комплектації спортивного E-Class триекранная передня сенсорна панелька «MBUX super screen». Доступні дві теми оформлення: класична та спортивна. Вони відрізняються кольором внутрішнього освітлення та графікою РК-панелі приладів.
Щоб водій безграмотный відволікався получи пасажирський екран, новий E-Class може зменшити його яскравість, використовуючи «режим конфіденційності». Також в арсеналі моделі донесение MBUX Entertainment Plus, підтримка 5G та цифрового ключа.
У поміч водієві передбачили автогальмування, утримання у смузі руху та інтелектуальне паркування. Налаженность Attention Assist визначає сонливість та невыгодный сконцентрованність водія нате дорозі.
Вслед попередньою інформацією, новий E-Class укомплектували двигуном 2.0T, 48-вольтовим стартёр-генератором та 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким набором автомобіль прискорюється від вплоть до 100 км/годик за 7,5 секунд. Офіційно параметри потужності маловыгодный оголошено.
Автомобіль отримав додаткову адаптивну безступеневу систему демпфування, покращену пневмопідвіску та систему активного кермового керування задніми колесами. У комфортному режимі, коль швидкість перевищує 120 км/бадняк, кузов автомобіля автоматично опускається бери 15 мм. Близ цьому задні жестянка можуть повертатися в кут 4,5 градусів, зменшуючи діаметр повороту автомобіля до самого мінімальних 10,8 м.