Skoda Superb пoпeрeдньoгo пoкoління прoдaвaвся виключнo із чoтирициліндрoвими двигунaми. Aлe у цьoгo зeлeнoгo унівeрсaлa під кaпoтoм п\’ятициліндрoвий 2,5 TFSI від Audi RS3. У стaндaртній кoмплeктaції пoтужність двигунa склaдaє близько 400 к.с., що вже нате 120 к.с. більше, ніж у найпотужнішого Superb актуального покоління. Але власнику цього здалося непочатый угол. Він прокачав двигун прежде 720 к.с. та 830 Нм, перетворивши звичайний середньорозмірний універсал бери ракету.
Сверху німецькому автобані модернізований Skoda Superb розігнався від задолго. Ant. с 100 км/годик за 3,32 секунди. Прискорення від 100 впредь до 200 км/годик зайняло 6,06 секунд, від накануне 200 км/время — 9,38 секунд. Відрізок у чверть милі (402 метри) залишився позаду вслед 10,77 секунди. Максимальна швидкість быть цьому досягла 300 км/годик, тоді як спідометр розрахований держи 260 км/годок.
Оригінальний Skoda Superb, який випускався в 1934-1949 роках, пропонувався з 4,0-літровим двигуном V8 та кількома рядними шестициліндровими моторами. Після переходу чеської марки під крило Volkswagen Group універсал почали комплектувати бензиновими та дизельними двигунами V6. А його наступник отримав 3,6-літровий VR6.
Випущений цього року новий Superb використовує чотирициліндровий двигун, віддача якого в топовій комплектації складає 265 к.с. Високопродуктивної RS-версії у універсал немає. Саме це, ймовірно, змусило власника встановити для свій автомобіль движок від Audi RS3.