Світовий банк виступив за швидкість на трасах не більше 100 км/год

Світoвий бaнк зaкликaв уряди знaчнo знизити oбмeжeння швидкoсті, oскільки зaрaз ми їздимo дoрoгaми нaдтo швидкo і цe є oснoвнoю причинoю aвaрій, у тoму числі зі смeртeльними нaслідкaми aбo з сeрйoзними трaвмaми.

Тaкі вимoги увійшли дo звіту eкспeртів цієї фінaнсoвoї устaнoви. Зoкрeмa, рeкoмeндoвaнo дoзвoлити швидкість нa трaсax дo 100 км/гoд. Якщo тaкe oбмeжeння будe ввeдeнo, тo нужда в надпотужних двигунах відпаде автоматично.

Получи и распишись думку аналітиків Світового банку, це зменшить кількість смертельних Происшествие і захистить учасників дорожнього руху.

«Якщо ми серйозно налаштовані для підвищення безпеки, необхідно посилити устав в усіх можливих умовах руху», — йдеться в документі.

Пропозиції щодо нових, більш безпечних обмежень такі:

  • 30 км/годочек — на дорогах, якими користуються незахищені учасники дорожнього руху, наприклад, пішоходи та велосипедисти;
  • 50 км/годочек — на вулицях міста з колізійними перехрестями та ризиком бічних зіткнень;
  • 70 км/время — на незабудованих ділянках, -де немає розведення напрямків і сто трапляються лобові зіткнення;
  • 100 км/годик — на швидкісних дорогах, таких як автостради, траси.

Получи и распишись думку авторів доповіді, такі обмеження швидкості значно підвищать шанси для виживання жертв Происшествие. Нині вони складають приблизно половину з 1,19 мільйона людей, які пропадать на дорогах у всьому світі щороку. Ще 20-50 мільйонів важко поранені. Як наголошують експерти, перевищення швидкості транспортного засобу є одним із основних факторів ризику та вважається основною причиною смертельних аварій та серйозних травм.

У звіті наводяться численні дослідження, що підтверджують ці тези. Вони вказують, серед іншого: що возле швидкості зіткнення 30 км/время ризик загибелі пішохода становить приблизно 13%. Нате 50 км/годочек вона зростає до самого 40 відсотків, а в 73 км/годочек перевищує целых 70 відсотків.

Аналіз, поданий в документі, також стосується сприйняття водіями, яке погіршується зі збільшенням швидкості. Тоді дуже важко помітити перешкоду возьми дорозі чи іншого користувача. Получай вищих швидкостях гальмівний тракт також збільшується. Ради підрахунками авторів, збільшення швидкості вдвічі збільшує відстань, необхідну ради безпечної зупинки автомобіля. Це означає, що у водія набагато менше часу нате реакцію, а можлива аварія призводить перед більш серйозних наслідків.

Лише в Європейському Союзі у 2021 році сверху дорогах загинули понад 20 тисяч людей. У світі це пятнадцать майже в 60 разів більше. Завдання авторів проєкту полягає в тому, щоб переконати уряди, що відносно проста дія щодо зниження обмежень швидкості принесе відчутні результати у вигляді меншої кількості трагедій. А також пов\’язані з ними величезні витрати — медична допомога постраждалим, матеріальні збитки та порушення дорожнього руху.

Автори підкреслюють, що позитивні наслідки обмеження швидкості виходять километров за межі питань безпеки. У звіті також перераховуються переваги угоду кому) громадського здравствуй\’я, клімату, економіки та навіть соціальних відносин.

Повільніший рух означає менші викиди вихлопних газів, нижчий рівень шуму та кращу якість повітря в містах. Це означає менше випадків астми, раку та серцево-судинних захворювань. Це також мотив частіше їздити для велосипеді чи ходити пішки. Своєю чергою, менша витрата пального означає товщі гаманці водіїв і менші рахунки для того транспортних компаній.

Більшість експертів вважають висновки Світового банку правильними, але ті пропозиції мають в обрез шансів получай швидку реалізацію. Та й уряди більшості країн поки никак не підуть получи такі радикальні заходи.