У субoту бeрлінці виступили прoти рoзширeння гoлoвнoї міськoї aвтoмaгістрaлі, пeрeкривши гoлoвну дoрoгу гігaнтським «рeйвoм». Прo цe пoвідoмляє BBC.
Пoсeрeд дoрoжніx знaків і світлoфoрів були встaнoвлeні димoві мaшини, блискучі кульки і стійки з нaпoями, a тисячі клaбeрів, кліматичних активістів і місцевих жителів перетворили кілометрову ділянку головної дороги в східному берлінському районі Фрідріхсгайн получи и распишись танцмайданчик элементарно неба.
З дозволу берлінської влади місцеві нічні клуби перекривали жваву в сторону протягом усього суботнього дня і вечора, викачуючи музику з імпровізованих сцен.
Рейвери хочуть зупинити розширення головної автомагістралі Берліна, А100, яка пролягає насквозь цей центральний регион міста.
Шестисмугова автомагістраль знищить деякі з найвідоміших нічних клубів Берліна, включаючи About Blank, Wilde Renate, Else, Oxi, Void і Club Ost. Близько 20 клубів та культурних закладів будуть знесені, а також деякі будинки.
«Так багато берлінської культури було б втрачено. Упрощенно не обов\’язково мати автостраду в центрі міста. У нас такий гарний громадський транспорт», — скащала Селіна, відвідувачка клубу, яка живе неподалік і систематически його відвідує.
Критики стверджують, що клуби у цьому місці з\’явилися лише тому, що ця територія десятиліттями була відведена під розширення А100, тобто тутовник більше нічого отнюдь не будували.
Міністр транспорту Німеччини Фолькер Віссінг і мер Берліна Кай Вегнер хочуть розширити автомагістраль, щоб впоратися зі зростаючим населенням міста і збільшенням кількості власників автомобілів.
Вони кажуть, що це допоможе спрямувати транспортний потік навколо центру міста, а отнюдь не через нього.
П\’ятикілометрова ділянка шосе коштуватиме приблизно 1 млрд євро, а протестувальники хочуть, щоб ці гроші пішли бери громадський транспорт, велосипедні доріжки та кращі тротуари.
Вони також стверджують, що продовження А100 призведе до самого ще більшого трафіку в і кроме того перевантаженому центрі.
Автомагістраль А100 — одна з найжвавіших автомагістралей Німеччини, вона огинає більшу частину центральної частини західного Берліна, і перегуд транспорту є постійним фоновим шумом у деяких західних районах.