Eлeктричні aвтoмoбілі з прoбігoм склaдaють мeнш як 1% усіx прoпoзицій вживaниx aвтoмoбілів, які прoдaють нa місцeвoму мaркeтплeйсі OTOMOTO. Вoднoчaс дoсліджeння, прoвeдeнe у сeрпні цьoгo alliancenet.com.ua
рoку фірмoю Minds&Roses пoкaзaлo, щo 43% пoляків xoтіли б придбaти вживaний eлeктричний aвтoмoбіль.
Під чaс Кoнгрeсу Нoвoї Мoбільнoсті 2023, який відбувся минулoгo тижня у Пoльщі, кoмпaнія OTOMOTO прeзeнтувaлa звіт «Мaйбутнє ринку вживaниx електричних автомобілів в Польщі», в якому були дані з маркетплейса поєднали з дослідженнями, проведеними агентством Minds&Roses у цьому році.
Популярність електромобілів зростає
Станом бери кінець липня в Польщі було зареєстровано понад 47 тисяч електромобілів, що означає зростання (пусть) даже на 58% порівняно з попереднім роком. Зростання спостерігається і в пропозиції автомобілів — в OTOMOTO после кінця липня 2023 року з\’явилося получай 110% більше пропозицій продажу вживаних автомобілів і получай 70% більше нових електричних транспортних засобів, ніж в аналогічний період 2022 року. Проте кількість автомобілів у продажі недостатня.
Цікаво, що більшість електричних автомобілів, зареєстрованих в Польщі, були придбані новими, але значна група опитаних заявляє относительно намір придбати вживане електричне (авто)машина. Під часочек заходу EV Experience, організованого PSPA у травні 2023 року, Minds & Roses провела дослідження, з якого випливає, що 1/3 власників електричних автомобілів, які брали жребий в заході, купили свій автомобіль саме получи и распишись вторинному ринку.
Вживані електромобілі обирають с подачи нижчу ціну
Ціна електричного автомобіля є визначальним фактором під время прийняття рішення оборона купівлю — як во (избежание прихильників електричних автомобілів, круглым счетом і для тих, хто ставиться скептично раньше такого виду транспорту. Вслед результатами серпневого дослідження M&R, покупці електромобілів готові розглянути вживаний екземпляр саме от його нижчу ціну (38% опитаних). З іншого боку, 58% тих, хто відмовляється від покупки автомобиль з електричним двигуном, стверджують, що основною причиною є його занадто висока ціна.
В один прием на OTOMOTO, враховуючи пропозиції з усіх сегментів, включаючи автомобілі преміумкласу, середня ціна нового автомобіля перевищує 300 тисяч злотих (?$69 тисяч). Це більше, ніж максимальна ціна нового електромобіля, сверху який можна отримати дотацію в рамках програми «Мій електрик», котра діє в Польщі. Водночас ці дотації отнюдь не надаються тим, хто вирішує придбати вживаний електромобіль, хоча ціна в порівнянні з новими нижча: возьми OTOMOTO вона складає близько 178 тисяч злотих (~$41 тисяча).
Найпопулярніші вживані електромобілі в Польщі
У першій десятці електромобілів з пробігом, котрі найчастіше переглядають получи и распишись OTOMOTO можна знайти автомобілі різних сегментів. В першому місці розмістилася Tesla Model 3, натомість после нею іде значно доступніший ради ціною Nissan Leaf. Загалом в ТОП-10 можна знайти як невеликі автомобілі, як BMW i3 чи Renault Zoe, приблизительно і автомобілі преміумкласу, як Porsche Taycan чи Audi E-Tron.
Около цьому 7 з 10 електричних автомобиль, оголошення продажу яких переглядають в Польщі найчастіше, і пропонують чтобы продажу найбільше, повідомляє OTOMOTO.
На порівняння, в Україні середня вартість вживаного автомобіля, вслед інформацією Інституту досліджень авторинку, складає $19 900, проте отнесение к разряду уже багато років поспіль, з великим відривом від найближчого конкурента, очолює вживаний Nissan Leaf.