У відпoвідь нa числeнні зaклики гaлузі рoзв\’язaти прoблeму з нeкoнкурeнтнoю пoвeдінкoю китaйськиx вирoбників eлeктрoкaрів, в СШA підняли митo з 25% дo 100%.
Цьoгo тижня уряд Спoлучeниx Штaтів Aмeрики oгoлoсив оборона підвищення труд на низку товарів, що імпортуються з Китаю, в загальну суму 18 мільярдів американських доларів. Відтак у 2024 році мито держи електромобілі зросте вплоть до 100%, а мито нате літій-іонні акумулятори в (видах електромобілів — з 7,5% давно 25%.
Раніше во (избежание імпортованих по США китайських автомобілів застосовувався 25-відсотковий пошлина. Крім цього, передбачався 2,5-відсотковий пошлина, що застосовується задолго. Ant. с будь-якого автомобіля, імпортованого давно США. Багатьом китайським брендам ще належить вийти в ринок США, але нові 102,5-відсоткові тарифи аккуратно застосовуватимуться перед Polestar і Lotus, які створюють мотор для США в Китаї.
Це значит відповіддю для заклики автовиробників та профспілок, які наголошували для тому, що Поднебесная (империя) несправедливого надає субсидії власній автопромисловості, щоб підірвати іноземних конкурентів. Виробники електромобілів, як BYD, отримували мільярди доларів получи и распишись рік та податкові пільги.
В цих умовах такі коньяк мали змогу зосередитися нате тому, щоб зробити свої автомобілі дешевшими у виготовленні. Це дозволило китайським автовиробникам продавати свою продукцію получай зовнішніх ринках вслед за цінами, з якими ніхто інший далеко не може конкурувати, підриваючи місцеву промисловість у процесі. Це було найбільш актуально в Європі, мол китайські автовиробники, такі як BYD і MG, вже добре закріпилися. Минулого року 1 з 5 електромобілів, проданих у Європі, був виготовлений у Китаї; цього року очікується, що це триста зросте накануне 1 з 4.