Пeрший eлeктричний мaлoвідoмий Corvette, який фaктичнo зрoбилa кoмпaнія Motorola, вистaвили нa прoдaж. Прo цe пoвідoмляє Elektrek.
Істoрія пoчинaється з інжeнeрa-eлeктрикa Сaнжaрa Гaeмa з Іллінoйсу. Після тoгo, як йoму нaбридли висoкі ціни нa бензин і дефіцит пального спустя тривалу нафтову та енергетичну кризу, Гаему спало получай думку, чому б невыгодный купити менший автомобіль і без- переобладнати його бери електромобіль.
Гаем об\’єднався з другом-інженером, щоб замінити двигун і паливну систему в економавтомобілі Renault возьми акумулятори та авіаційний агрегат, які вони придбали следовать $90. Путем кілька років Гаем влаштувався держи роботу в Motorola, дескать згодом став директором із технологій автомобільного підрозділу компанії. Спостерігаючи после технологією управління двигуном, по-над якою працювала Motorola, він вважав, що компанія повинна почати розглядати електричні силові агрегати, стверджуючи, що це «захистить бізнес у майбутньому».
Керівництво Motorola виділило команді Гаема $25 000 держи проєкт, який став відомим як EX-12, ли перший електричний Corvette. Зовні він виглядає, як стандартний вишнево-червоний кабріолет Chevrolet Corvette C4 1987 року, але під капотом знаходиться кілька «високовольтних» батарей із маркуванням Motorola.
Електричний Corvette опинився у власності Ларрі Бростена, власника Auto Parts City, після того, як він отримав його від колишнього інженера Motorola, який працював у компанії під часочек проєкту, але без- працював надо самим проєктом. За один прием автомобіль виставлений в продаж получай Ebay ради ціною $100 000. Єдиний у своєму роді архетип містить купу документації, яка обстоятельно розповідає ради його створення.
Автомобіль знаходиться в місті Герні, сикким Іллінойс, і готовий прежде нового власника після майже 30 років зберігання.