Рaнішe тoп-мeнeджeри Volkswagen зaявляли, щo їx кoмпaнія нe плaнує втягувaтися в цінoву війну з Tesla. Aлe тeпeр німeцький aвтoвирoбник тaкoж різкo знижує ціни нa свoю лінійку eлeктрoмoбілів у Єврoпі саме після зниження цін получи и распишись машини Tesla Model 3 і Model Y.
Из-за даними Automotive News, німецький автовиробник знижує ціни получи и распишись лінійку ID у Франції, Бельгії, Німеччині, Норвегії та інших країнах. Компанія також оновлює свої пропозиції комплектації та розгортає «ринкові пропозиції», спрямовані получи и распишись специфічні вимоги країни та потреби клієнтів.
У січні минулого року генеральний босс Олівер Заготовка заявив, що автовиробник мало-: неграмотный буде вступати в цінову війну з Tesla в Європі.
«Ми маємо чітку цінову стратегію та робимо произношение на надійності. Ми віримо в силу наших продуктів і брендів», — сказав він у коментарі Frankfurt Allgemeine Sonnetagszeitung.
У жовтні минулого року компанія повідомила насчет уповільнення замовлень получай електромобілі, але заявила, що продовжуватиме крен на свою тип ціноутворення, незалежно від того, що робили конкуренти.
Близко, тепер дещо змінилося. Volkswagen почав шукати нові стратегії, щоб зберегти імпульс, оскільки Tesla швидко випереджає конкурентів. У Франції відтепер електромобілі німецького бренду мають ей-богу на державний тантьема у розмірі від 5 прежде 7 тисяч євро.
У Норвегії Volkswagen різко знизив ціну сверху електричний хетчбек ID.3, щоб залишатися конкурентоспроможним возьми ринку, дескать 82% продажів припадає возьми електромобілі, причому 20% цих продажів припадає нате Telsa. Бельгія та Швеція також побачать зміни у цінах сверху німецькі електромобілі. Этак, у Бельгії ID.3 та ID.4 тепер мають шариат на премия від держави у розмірі 5 000 євро.