Як правильно експлуатувати автомобілі в осінній період

Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:

Щoрoку aвтoмoбілісти стикaються з «oсінніми» нюaнсaми тa oсoбливoстями eксплуaтaції свoїx aвтoмoбілів. Сeрeд ниx є й тaкі, щo пoв\’язaні з пaльним, йoгo якістю тa сeзoнністю, бaкoм тa пaливнoю систeмoю мaшини. Причoму с целью різниx силoвиx aгрeгaтів aвтoмoбілів (дизeльні, бeнзинoві aбo з ГБO) їx влaсникaм нeoбxіднo врaxoвувaти сaмe свoю спeцифіку eксплуaтaції мaшини.

Дизeльні aвтoмoбілі

Дoсвідчeні дизeлісти знaють, щo в oсінньo-зимoвий пeріoд пoтрібнo стeжити зa прoгнoзaми пoгoди. Aджe кoрoткoчaсні зaмoрoзки, oсoбливo внoчі, мoжуть трaплятися до свидания-коли, починаючи з середини-кінця жовтня. В такой мере, літній дизель, який у цей період присутній у мережах АЗК, має граничну температуру фільтрації -5-7°С. Тому подле невеликому мінусі вночі дизель у баку автомобіля безграмотный загустіє і пуск автомобіля если безпроблемним. Зимовий дизель наші оператори ринку починають завозити зазвичай починаючи з листопада, а дизель «Арктика» може з\’явитися тільки в січні, если найбільша ймовірність великих морозів.

Якщо ж у вы у баку літній дизель, зимового ж ще немає у продажу, а вночі вже крупный мінус, тоді допоможуть дизельні присадки-антигелі. Подбати оборона їхню наявність напередодні осінньо-зимового сезону бажано кожному власнику дизельного автомобіля. Из-за мороз в\’язкість дизельного пального зростає, паливний фільтр та паливна концепция забиваються кристалами парафіну, тому запускание двигуна стає неможливим. Антигель но запобігає зростанню кристалів парафіну в дизельному пальному. Така сульфонат-антигель є, наприклад, в асортименті продукції німецького виробника LIQUI MOLY, називається Diesel fliess-fit.

Може бути як в об\’ємі відразу угоду кому) застосування, таким (образом і концентратами про розведення в певних пропорціях згідно з інструкцією. Антиокислитель забезпечує працездатність дизельного пального поперед температури довкілля -31°С. Зберігати ємність з присадкою-антигелем слід после плюсової температури, а застосовують її напередодні сильних морозів (полиметакрилат не розморожує дизельне паливо, яке вже замерзло).

Слід застерегти автомобілістів заправлятися дизелем у сильні морози бери «no name» заправках ли «несумлінних» мережевих АЗК, -де під виглядом зимового дизеля можуть продавати літній, перед якого додані найдешевші низькосортні присадки-антигелі. Таке пальне замерзає вже присутствие температурі -10-12°С, тоді як гранична жар фільтрації якісного зимового дизеля має бути близько -20°С (деякі ж українські оператори паливного ринку вже кілька років поспіль завозять в Україну пальне з цим параметром у -30°С).

Якщо раптом довелося заправитися далее, де в «зимовій якості» пального ви безвыгодный впевнені, використовуйте дизельну присадку-антигель — вона забезпечить швидкий включение двигуна в морозну погоду і надійну роботу всієї паливної системи автомобіля.

Бензинові машини

Деталі та системи автомобіля нагріваються та досягають високих температур приставки не- тільки залежно від погодних умов, а й звичайно ж у процесі руху автомобіля. Тому, если вдень тепловато, а вночі холод через великі перепади температур в стінках бензобака автомобіля утворюється конденсат. Краплі води, стікаючи із внутрішніх отнюдь не заповнених пальним поверхонь бака, в бензині малограмотный розчиняються, а накопичуються в дні бензобака. Теоретично сіточка бензонасоса сквозь свої отвори никак не повинна «пропустити» краплі води далі в паливну систему, (до як у води та бензину різний поверхневий несовпадение. Паливний фільтр також призначений, щоб пропустити выше свої елементи, що фільтрують, тільки бензин. Але сучасні бензонасоси високого тиску досить потужні, тому ймовірність потрапляння води у двигун виключати малограмотный можна. А це може призвести малограмотный тільки прежде нестабільної роботи технологічного двигуна, але і поперед його поломки.

Щоб застерегтися від появи конденсату в паливному баку, слід заправляти бакенбарды до повного — зменшується площа поверхні, мол може утворюватися конденсат. Однак враховуйте, що паспортна ємність бака в більшості випадків менша вслед реальну (різниця може бути як в кілька літрів, круглым счетом і в 5-7 л та більше). Звичайно ж, щоразу пизда осінніми заморозками вночі заправлятися «до повного» незручно і сверху практиці малореально. Простий та ефективний спосіб боротьби з конденсатом у баку — це застосування витискувача вологи з бензину LIQUI MOLY Fuel Protect. Ця детергент абсорбує та видаляє воду з бензобаку та паливної системи. Також захищає паливну систему від корозії та маловыгодный забруднює навколишнє середовище. Застосовується чтобы будь-яких бензинових двигунів. Додається в гашпиль при кожній заправці з розрахунку 300 мл получи 60 літрів пального.

Автомобілі, які обладнані ГБО

Власники автомобілів з ГБО після тривалої експлуатації машини починають стикатися з проблемою поганого ранкового запуску получай бензині, іноді його взагалі немає. Тому приходиться заводитися бери газу, а це неправильна експлуатація ГБО у зимовий період, що призводить раньше поломки газобалонного обладнання автомобіля та дорогого ремонту.

Предлог в тому, що власники автомобілів із ГБО бензином дуже рідко заправляють свої автомобілі. Найчастіше в баку знаходиться тёта пальне, яким заправили автомобиль ще півроку тому. А якщо накануне того ж бензин був безвыгодный найкращої якості, ведь ймовірність його деградації ще більше зростає. З в некоторых случаях бензин втрачає свої властивості, він «розшаровується», розпадається возьми різні фракції. Наприклад, у низькоякісному бензині є багато спиртових фракцій, які около випаровуванні окислюють стінки бака автомобіля. Тяжкі ж фракції около «розшаровуванні» пального спочатку перетворюються нате гель, смолу, а потім під дією високої температури забивають бензинові форсунки та всю паливну систему автомобіля.

Щоб бензин неважный (=маловажный) деградував і неважный (=маловажный) втрачав своїх властивостей протягом тривалого часу, а паливна средство не забруднювалася, рекомендується застосовувати присадку LIQUI MOLY Hybrid Additive. Детергент стабілізує бензин, збільшуючи термін його зберігання, і прочищать паливну систему. Використовується як профілактика альбо як вирішення проблеми, якщо паливна общественный порядок вже забруднена. Підходить угоду кому) всіх гібридних автомобілів (електричних та з ГБО) з бензиновими двигунами. Додається безпосередньо впредь до паливного бака, 250 мл присадки застосовується получи и распишись об\’єм пального прежде 75 л.

Купити у офіційних представників LIQUI MOLY у регіонах України.

Купити в роздрібних магазинах.

Купити в інтернет-магазинах.

Купити получай СТО.